wtorek, 2 kwietnia 2013

Kocyk Dzibutki - postępy w pracy

Mam już 1/3 jego docelowej długości.
Kolorki będą układać się w tęczę, przeplataną szarościami i białą włóczką.
Plus dziergania kocyka jest taki, że można sobie grzać pod nim nogi w czasie pracy :)

Ostatnio szydełkowaniem zaraziła się moja siostra :) Zaczęła robić swój pierwszy koc w postaci wielkiego granny square. Może niedługo uda mi się wrzucić jego zdjęcie. Kombinacja kolorystyczna jest bardzo sympatyczna i wiosenna : czerwony, kremowy, jasny zielony i łososiowy.

8 komentarzy:

  1. It's going to be beautiful Agnes :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the colors in this blanket!!! ♥ Ana BC

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you, Girls! Yesterday I added some yellow and green stripes. Update to be seen soon on the blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi, I love your blog always has nice things here, beijokas ...

    http://www.titacarre.com
    http://vitrine.elo7.com.br/titacarre

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej supoer rzeczy dziergasz! Szczerze podziwam, bo sam tak nie umiem niestety. Ja jestem od takich rzeczy jak wycena przedsiębiorstwa, a nie dzierganie, ale potrafię docenić wielki talnet.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi, I love your craft, is beauty, I love a colors, I follow your blog, hugs from Brazil.
    Visit my blog - Tita Carré - free patterns crochet

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten wzór chevron

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń