wtorek, 2 kwietnia 2013

Kocyk Dzibutki - postępy w pracy

Mam już 1/3 jego docelowej długości.
Kolorki będą układać się w tęczę, przeplataną szarościami i białą włóczką.
Plus dziergania kocyka jest taki, że można sobie grzać pod nim nogi w czasie pracy :)

Ostatnio szydełkowaniem zaraziła się moja siostra :) Zaczęła robić swój pierwszy koc w postaci wielkiego granny square. Może niedługo uda mi się wrzucić jego zdjęcie. Kombinacja kolorystyczna jest bardzo sympatyczna i wiosenna : czerwony, kremowy, jasny zielony i łososiowy.

6 komentarzy:

  1. It's going to be beautiful Agnes :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the colors in this blanket!!! ♥ Ana BC

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you, Girls! Yesterday I added some yellow and green stripes. Update to be seen soon on the blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej supoer rzeczy dziergasz! Szczerze podziwam, bo sam tak nie umiem niestety. Ja jestem od takich rzeczy jak wycena przedsiębiorstwa, a nie dzierganie, ale potrafię docenić wielki talnet.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten wzór chevron

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń