poniedziałek, 7 stycznia 2013

Babcine opaski na głowę

Na nieocenionym Pintereście znalazłam tutorial / instruktaż (wolę angielską formę, proszę o wybaczenie ;) ) na fantastyczną opaskę w stylu lat 80-90 XX wieku. W sumie jest to wzór klasyczny, bardzo prosty i niezwykle efektowny. Wszystko to kwestia wełny, wybranego koloru oraz ogólnej stylizacji ubioru. Wzór został opublikowany na blogu All About Ami .
A dlaczego opaska dla babci? No cóż, obie dostały już ode mnie chusty, a z niewykorzystanej włóczki zrobiłam pasujące do nich opaski.
Każda z nich to maksymalnie dwie godziny pracy.  Dłuższa drzemka mojego dziecka bez problemu wystarcza.

Pierwszą zrobiłam dla tej samej babci, której podarowałam wcześniej chustę z babcinych kwadratów. Zostało mi jeszcze sporo włóczki w tym kolorze, więc nie wykluczone, że jeszcze kiedyś coś babci do kompletu dorobię.

Tu na zdjęciu opaska wygląda na szarą, ale w rzeczywistości jest to taka złamana ciemna butelkowa zieleń.. trudno mi określić ten kolor, ale ma swój urok, no i jest to ulubiony kolor babci.

To z kolei opaska dla drugiej babci, również w kolorze chusty, którą dla niej wcześniej zrobiłam (niestety, zdjęć nie mam, ale wykonałam ją dokładnie tak samo jak Chustę teściowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz