czwartek, 31 stycznia 2013

Zapasy włóczki


To moje włóczki.
Skoro już mowa o wykorzystaniu zapasów, chciałabym pochwalić się moim zbiorem. Wszystko cudem zmieściło się w 6 pojemnikach 12l. Włóczka ułożona jest kolorystycznie. Zaopatruję się głównie na Allegro, mój ulubiony sprzedający to Kamini . Niemniej jednak lubię czasem odwiedzić lokalną pasmanterię, choć wybór włóczek na kolana nie powala. 

Jako że przystąpiłam do wyzwania Stash-buster 2013, powzięłam decyzję o ograniczeniu zapasów. Niestety, na mojej drodze stanął Lidl, w którego ofercie pojawiła się kilka tygodni temu włóczka bawełniana w sympatycznych wiosennych odcieniach, w baardzo atrakcyjnej cenie ;)


Paleta barw

Turkusy, szarości, zielenie


Elian Nicky w kolorze miętowym


Włóczka zabytek - dostałam od sąsiadki babci.



Wszystkie pudełka trzymam na półce pod samym sufitem.

Na zdjęciach widać, że absolutnie jest co ograniczać ;) Ale wolno, pomału ! Zostało nam jeszcze 11 miesięcy do końca roku!

5 komentarzy:

  1. Welcome to the challenge! I have added you to the list and I'm sure Ana will do the same soon. You have got a lovely stash there, I was lucky my Lidle didn't have any wool or I would have been tempted to add to my stash too. I'm looking forward to seeing your projects :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Welcome to the challenge!!! Yes, you can join now. I will add you to the list now... Your blog and pojects are wonderful :-)
    Ana BC

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba każdy z nas ma spore zapasy włóczki i myślę, że na pewno ona się przydaje w najmniej oczekiwanych momentach. Ja mam właśnie dość spory zapas włóczki https://alewloczka.pl/pl/c/Drops-Safran/45 i muszę powiedzieć, że niedługo zacznę coś z niej robić, aby zejść ze stanów :)

    OdpowiedzUsuń